ZAPYTANIE OFERTOWE

na zakup i dostawę materiałów biurowych i materiałów  eksploatacyjnych do  drukarek  i kserokopiarek ( tonery i tusze )

Zakład Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Krośnie Odrzańskim zaprasza                do złożenia oferty cenowej na zakup i dostawę artykułów biurowych i materiałów eksploatacyjnych na rok 2025 o wartości szacunkowej nieprzekraczającej progu stosowania ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych  określonego w art. 4, pkt. 8 (wartość zamówienia nie przekracza wyrażonej w złotych równowartości kwoty EURO – nie stosuje się ustawy Prawo zamówień publicznych).

  1. ZAMAWIAJĄCY

Zakład Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Krośnie Odrzańskim

ul. Wiejska 23

66-600 Krosno Odrzańskie

  1. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
  2. Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa artykułów biurowych oraz materiałów eksploatacyjnych w roku 2025, zgodnie z zapotrzebowaniem zawartym  w załączniku niniejszego zapytania.
  3. W okresie realizacji umowy Zamawiający orientacyjnie przewiduje zakupienie materiałów w ilościach szacunkowych podanych w zestawieniu.
  4. W przypadku dostawy tonerów i tuszy do urządzeń drukujących i kserokopiarek Zamawiający dopuszcza zaoferowanie tzw. zamienników tj. tuszy oraz tonerów, które nie są wyprodukowane przez producenta danego sprzętu drukującego oraz kopiującego.
  5. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany ilości zamówienia oraz rezygnacji z niektórych pozycji wymienionych w zapytaniu ofertowym.
  • Wszystkie koszty związane z realizacją niniejszego zamówienia powinny być skalkulowane w cenie ofert z uwzględnieniem konieczności dostarczenia materiałów do siedziby Zamawiającego, jak również z uwzględnieniem konieczności zapakowania poszczególnych materiałów w pudła kartonowe                  w sposób zapewniający ich nienaruszalność i umożliwiający transport bez szkody dla zawartości.
  • Materiały powinny zostać dostarczone do zamawiającego w ciągu 48 godzin od złożenia zamówienia, za wyjątkiem zamówień składanych w piątki lub przed dniami dodatkowo wolnymi – przez okres trwania całej umowy.
  • O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy posiadający niezbędne w tym zakresie uprawnienia.
  • Wszystkie materiały objęte niniejszym zamówieniem muszą być materiałami fabrycznie nowymi, nieużywanymi, wolnymi od wad, kompletnymi i najwyższej jakości, oryginalnie zapakowanymi, nie noszącymi śladów otwierania, nie regenerowanymi, nie poddanymi procesowi ponownego napełnienia, recyklingu, demontażu lub wymiany jakichkolwiek elementów.
  1. TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA

 Zamówienia materiałów odbywały się na adres e-mail lub drogą telefoniczna

 od dnia 01.01.2025 r. do 31.12.2025 r.

  1. OPIS SPOSOBU PRZYGOTOWANIA OFERTY : Oferent ma przedstawić ofertę tylko na formularzu załączonym do niniejszego  z zapytania.Oferta powinna być:

– opatrzona pieczątką firmową,

– posiadać datę sporządzenia,

– zawierać adres lub siedzibę Oferenta, numer telefonu, numer NIP,

– podpisana czytelnie przez Oferenta.

3. Oferent ma sporządzić ofertę tylko na wymaganym formularzu ofertowym, podając ceny jednostkowe i wartości wymagane w formularzu oraz określić wysokość stałego rabatu na towar, który został pominięty w w/w załączniku podając przy zamówieniu cenę wyjściową i uwzględniony rabat do danej pozycji.

4. Oferent udziela stałego rabatu na cały okres realizacji zamówienia.

  • MIEJSCE ORAZ TERMIN SKŁADANIA OFERT

         Oferta powinna być przesłana za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: sekretariat@zgkim-krosno.pl, faksem na nr 683835185, 683835412, poczty tradycyjnej lub też dostarczone osobiście na adres Zakładu Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Krośnie Odrzańskim, ul. Wiejska 23, 66-600 Krosno Odrzańskie do dnia 25.11.2024 roku do godz. 10:00.

  1. INFORMACJE DOTYCZĄCE WYBORU NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY

         O wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający zawiadomi Oferentów za pośrednictwem poczty elektronicznej.

  1. DODATKOWE INFORMACJE

         Dodatkowych informacji udziela Weronika Jerczyńska pod numerem telefonu 683835185,683835412 oraz adresem e-mail: sekretariat@zgkim-krosno.pl

  • ZAŁĄCZNIKI

Formularz ofertowy