Dyrektor Zakładu Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Krośnie Odrzańskim ogłasza nabór na stanowisko:
Administrator cmentarza
I. Miejsce pracy:
Zakład Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Krośnie Odrzańskim ul. Wiejska 23,
66-600 Krosno Odrzańskie / województwo lubuskie
II. Forma zatrudnienia:
Umowa na okres próbny – 3 miesiące następnie umowa o pracę na czas określony.
III. Wymagania związane z wykonywaniem pracy na tym stanowisku:
Kandydatem może być osoba która posiada:
- Wykształcenie średnie
- Znajomość ustawy z dnia 31 stycznia 1959r. o cmentarzach i chowaniu zmarłych oraz rozporządzenia ministra infrastruktury z dnia 7 marca 2008r. w sprawie wymagań, jakie muszą spełniać cmentarze, groby i inne miejsca pochówku zwłok i szczątków.
IV. Zakres zadań wykonywanych na stanowisku:
- Prowadzenie nadzoru nad pracami kamieniarsko-grabarskimi
- Obsługa ceremonii pogrzebowej
- Przygotowywanie miejsc do pochówku
- Obsługa programu GROBONET
- Obsługa interesantów w biurze domu przedpogrzebowym
- Prowadzenie procesu likwidacji grobów nieopłaconych w tym ustalenie stanu prawnego miejsc , oznakowanie miejsc, sporządzanie protokołów likwidacyjnych
- Nadzorowanie prac likwidacyjnych
- Dbałość o czystość i porządek na cmentarzu
- Nadzór nad funkcjonowaniem maszyn i urządzeń znajdujących się na terenie cmentarza
V. Wymagane dokumenty:
- Życiorys (CV) z opisem dotychczasowej kariery zawodowej.
Proszę o zawarcie klauzuli informacyjnej o przetwarzaniu danych osobowych na potrzeby przeprowadzenia rekrutacji.
CV powinno zawierać podpis kandydata.
VI Sposób i termin składania ofert:
1. Wymagane dokumenty kandydaci mogą składać w sekretariacie ZGKiM w Krośnie Odrzańskim ul. Wiejska 23 do dnia 18.04.2023r. do godziny 15.00.
2. Osoba upoważniona do udzielania informacji Marcin Papierowski
– tel. 068 383 51 85 numer wewnętrzny 6 lub telefon komórkowy 697 690 432