Zakład Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Krośnie Odrzańskim zwraca się z prośbą
o złożenie oferty na wykonanie usług kominiarskich tj. okresowej kontroli w budynkach z mieszkaniowego zasobu Gminy, polegającej na sprawdzeniu stanu technicznego przewodów kominowych, instalacji gazowych oraz usuwaniu zanieczyszczeń z przewodów dymowych, spalinowych oraz wentylacyjnych.

  1. Zapytanie ofertowe dotyczy wykonania kompleksowej obsługi kominiarskiej zgodnie ze sztuką kominiarską polegającej na usuwaniu zanieczyszczeń z przewodów dymowych i spalinowych oraz wentylacyjnych, o których mowa w §34 ust. 1 i 2, rozporządzenia MSWiA z dnia 7 czerwca 2010 r. w sprawie ochrony przeciwpożarowej budynków, innych obiektów i terenów ( Dz. U 2010.109.719 z póź. zm.) oraz kontroli stanu technicznego instalacji gazowych oraz przewodów kominowych ( dymowych, spalinowych i wentylacyjnych, o których mowa w art. 62 ust.1, pkt1c, ustawy Prawo budowlane z dnia 7 lipca 1994 roku (t.j. Dz. U.20223.poz. 682
    z poż. Zm.)., a w szczególności:
    – czyszczenia przewodu dymowego w wybraniem sadzy – 4 razy do roku,
    – czyszczenia przewodu wentylacyjnego – 1 raz w roku,
    – czyszczenia przewodu spalinowego – 2 razy w roku,
    – przegląd stanu technicznego przewodów – 1 raz w roku,
    – przegląd instalacji gazowej – 1 raz w roku
  2. Formularz ofertowy z wykazem ulic i budynków oraz rodzaju i ilości przewodów w załączeniu.
  3. Oferty prosimy składać na załączonym formularzu, który stanowi integralną cześć umowy.
  4. Proszę podać cenę netto za wykonaną usługę oraz podatek VAT.
  5. Po wykonaniu usługi należy przedłożyć stosowny dokument ( czyszczenie potwierdzone wykonania usługi, przegląd – protokołem).
  6. Podpisaną ofertę należy złożyć do dnia 31.01.2025 r. do godziny 10:00 (dane kontaktowe
    w stopce) lub przesłać na e-mail sekretariat@zgkim-krosno.pl
  7. Sposób zapłaty i rozliczenia za realizację niniejszego zamówienia :
    Wynagrodzenie należne wykonawcy będzie na podstawie wystawionej faktury VAT w terminie 14 dni od daty złożenia.
    Do każdej faktury VAT załączone będą potwierdzenia wykonania pracy, poświadczone przez Zamawiającego.
  8. Oferent, którego oferta zostanie wybrana zostanie powiadomiony telefonicznie.
  9. Termin wykonania usługi od 01.02.2025 r. do 31.12.2025 r. – po podpisaniu umowy.
  10. Osoba uprawniona do kontaktu: Joanna Płotczyk
    Tel. 68 383 12 54, 607065827, e-mail: j.plotczyk@zgkim-krosno.pl