Zakład Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Krośnie Odrzańskim zaprasza  do złożenia oferty cenowej na:

wykonanie serwisu dwóch kabin sanitarnych / toalet przenośnych klienta znajdujących się
na cmentarzu komunalnym w Krośnie Odrzańskim co 4 tygodnie od momentu zawarcia
do 31 grudnia 2025 roku oraz wynajem 5 kabin sanitarnych standardowych/toalet przenośnych i jednej kabiny dostosowanej dla osób niepełnosprawnych w okresie Wszystkich Świętych tj. od 30.10.2025r. do 03.11.2025r.,wykonanie ich serwisu i transportu.

  1. ZAMAWIAJĄCY

Zakład Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Krośnie Odrzańskim
ul. Wiejska 23
66-600 Krosno Odrzańskie

  1. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA:

1. Wykonywanie usługi serwisowej dwóch kabin sanitarnych klienta znajdujących się na  cmentarzu komunalnym w Krośnie Odrzańskim  przy ul. Kościuszki co 4 tygodnie do dnia 31.12.2025r.

2. Wynajem 5 kabin sanitarnych/toalet przenośnych w okresie Wszystkich Świętych tj. od 30.10.2025r. do 03.11.2025 r. ( termin może ulec zmianie po wcześniejszym ustaleniu telefonicznym, co najmniej dwa tygodnie przed świętem Wszystkich Świętych).

Specyfikacja wyposażenia standardowego kabiny:

– antypoślizgowa podłoga,
– pisuar,
– antypoślizgowa podłoga,
– zamek wewnętrzny,
– wieszak  na ubranie,
– podajnik papieru toaletowego,
– wskaźnik wolne/zajęte,
-częściowo transparentny dach.

3. wynajem 1 kabiny dostosowanej dla osób niepełnosprawnych.

Specyfikacja wyposażenia kabiny dla osoby niepełnosprawnej:

– zaprojektowana w taki sposób, żeby osoby z ograniczeniami ruchowymi i poruszające się na wózku inwalidzkim mogły z niej skorzystać bez żadnych przeszkód.
– wyposażony w mocne poręcze i niskoprofilowaną podłogę z matą antypoślizgową.
– zwiększone wymiary kabiny i drzwi wejściowych.

 Poza elementami dostosowującymi WC do potrzeb osób niepełnosprawnych, wyposażenie toalety powinno obejmować wszystkie typowe elementy:
-bezodpływowy zbiornik na fekalia,
-automat zamykający drzwi,
-podajnik na 2 rolki papieru toaletowego,
-wskaźnik WOLNE/ZAJĘTE,
-wewnętrzny zamek,
-częściowo transparentny dach,
-podwójną wentylację ,
– deskę sedesową.

4. dostawie ww. 6 kabin sanitarnych w dniu 30.10.2025r. przed godziną 9:00 oraz odbiorem dnia 03.11.2025r. do godziny 14:00

5. wynajmu ww. 6 kabin sanitarnych w okresie od dnia 30.10.2025r. godziny 9:00 do dnia 03.11.2025r. do godziny: 14:00 dostawienie 6 kabin ( termin wynajmu może ulec po wcześniejszym ustaleniu telefonicznym)

6. wykonanie serwisu początkowo i końcowego – 6 sztuk ( dotyczy wypożyczonych kabin w okresie od 30.10.2025r. do 03.11.2025r)

7. wykonanie serwisu pośredniego kabiny– 6 sztuk (wykonany najpóźniej do dnia 1 listopada przed godziną 6:00)

8. transport ( ryczałt) – 6 kabin

Dezynfekcja antywirusowa powinna być wyposażeniem stałym ww. kabin 

*Opcjonalnie przenośne WC można doposażyć w: umywalkę, zasobnik z mydłem w płynie, dozownik jednorazowych ręczników, dozownik płynu do dezynfekcji dłoni, oświetlenie wykonane w technologii LED, zewnętrzny zamek i zasobnik z podkładami higienicznymi itp.. Jeżeli nie wpłynie to na wysokość oferty.

  1. TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA

Umowa zostanie zawarta na czas określony- od dnia podpisania do 31.12.2025r.

Serwis kabin klienta będzie odbywać się co 4 tygodnie

W nagłych przypadkach w przeciągu 48h po kontakcie telefonicznym lub e-mail .

W okresie wszystkich świętych  od dnia 30.10.2025r. do 03.12.2025 r.

* Termin może ulec zmianie po uzgodnieniu telefonicznym

  1. OPIS SPOSOBU PRZYGOTOWANIA OFERTY – Oferta powinna być:

– opatrzona pieczątką firmową,

– posiadać datę sporządzenia,

– zawierać adres lub siedzibę Oferenta, numer telefonu, numer NIP,

– podpisana czytelnie przez Oferenta.

2.    Oferent ma sporządzić ofertę podając ceny jednostkowe netto oraz brutto:

a) serwisu dwóch kabin klienta

b)  wynajmu kabiny standard

c) wynajmu kabiny dostosowanej dla osób niepełnosprawnych

d) serwisu początkowego i końcowego kabiny

e) serwisu pośredniego kabiny

f) transportu ( ryczałtu).

  • MIIEJSCE ORAZ TERMIN SKŁADANIA OFERT

         Oferta powinna być przesłana za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: sekretariat@zgkim-krosno.pl, faksem na nr 683835185, 683835412, poczty tradycyjnej lub też dostarczone osobiście na adres Zakładu Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Krośnie Odrzańskim, ul. Wiejska 23, 66-600 Krosno Odrzańskie do dnia 31.12.2024 roku do godz. 12:00.

  • INFORMACJE DOTYCZĄCE WYBORU NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY

         O wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający zawiadomi Oferentów  za pośrednictwem poczty elektronicznej.

  • DODATKOWE INFORMACJE

         Dodatkowych informacji udziela Kornelia Rymaszewska pod numerem telefonu 683835185,683835412 wew.6 oraz adresem e-mail: k.rymaszewska@zgkim-krosno.pl.