ZAPYTANIE OFERTOWE
na zakup i dostawę materiałów biurowych i materiałów eksploatacyjnych do drukarek i kserokopiarek ( tonery i tusze )
Zakład Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Krośnie Odrzańskim zaprasza do złożenia oferty cenowej na zakup i dostawę artykułów biurowych i materiałów eksploatacyjnych na rok 2025 o wartości szacunkowej nieprzekraczającej progu stosowania ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych określonego w art. 4, pkt. 8 (wartość zamówienia nie przekracza wyrażonej w złotych równowartości kwoty EURO – nie stosuje się ustawy Prawo zamówień publicznych).
- ZAMAWIAJĄCY
Zakład Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Krośnie Odrzańskim
ul. Wiejska 23
66-600 Krosno Odrzańskie
- OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
- Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa artykułów biurowych oraz materiałów eksploatacyjnych w roku 2025, zgodnie z zapotrzebowaniem zawartym w załączniku niniejszego zapytania.
- W okresie realizacji umowy Zamawiający orientacyjnie przewiduje zakupienie materiałów w ilościach szacunkowych podanych w zestawieniu.
- W przypadku dostawy tonerów i tuszy do urządzeń drukujących i kserokopiarek Zamawiający dopuszcza zaoferowanie tzw. zamienników tj. tuszy oraz tonerów, które nie są wyprodukowane przez producenta danego sprzętu drukującego oraz kopiującego.
- Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany ilości zamówienia oraz rezygnacji z niektórych pozycji wymienionych w zapytaniu ofertowym.
- Wszystkie koszty związane z realizacją niniejszego zamówienia powinny być skalkulowane w cenie ofert z uwzględnieniem konieczności dostarczenia materiałów do siedziby Zamawiającego, jak również z uwzględnieniem konieczności zapakowania poszczególnych materiałów w pudła kartonowe w sposób zapewniający ich nienaruszalność i umożliwiający transport bez szkody dla zawartości.
- Materiały powinny zostać dostarczone do zamawiającego w ciągu 48 godzin od złożenia zamówienia, za wyjątkiem zamówień składanych w piątki lub przed dniami dodatkowo wolnymi – przez okres trwania całej umowy.
- O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy posiadający niezbędne w tym zakresie uprawnienia.
- Wszystkie materiały objęte niniejszym zamówieniem muszą być materiałami fabrycznie nowymi, nieużywanymi, wolnymi od wad, kompletnymi i najwyższej jakości, oryginalnie zapakowanymi, nie noszącymi śladów otwierania, nie regenerowanymi, nie poddanymi procesowi ponownego napełnienia, recyklingu, demontażu lub wymiany jakichkolwiek elementów.
- TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA
Zamówienia materiałów odbywały się na adres e-mail lub drogą telefoniczna
od dnia 01.01.2025 r. do 31.12.2025 r.
- OPIS SPOSOBU PRZYGOTOWANIA OFERTY : Oferent ma przedstawić ofertę tylko na formularzu załączonym do niniejszego z zapytania.Oferta powinna być:
– opatrzona pieczątką firmową,
– posiadać datę sporządzenia,
– zawierać adres lub siedzibę Oferenta, numer telefonu, numer NIP,
– podpisana czytelnie przez Oferenta.
3. Oferent ma sporządzić ofertę tylko na wymaganym formularzu ofertowym, podając ceny jednostkowe i wartości wymagane w formularzu oraz określić wysokość stałego rabatu na towar, który został pominięty w w/w załączniku podając przy zamówieniu cenę wyjściową i uwzględniony rabat do danej pozycji.
4. Oferent udziela stałego rabatu na cały okres realizacji zamówienia.
- MIEJSCE ORAZ TERMIN SKŁADANIA OFERT
Oferta powinna być przesłana za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: sekretariat@zgkim-krosno.pl, faksem na nr 683835185, 683835412, poczty tradycyjnej lub też dostarczone osobiście na adres Zakładu Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Krośnie Odrzańskim, ul. Wiejska 23, 66-600 Krosno Odrzańskie do dnia 25.11.2024 roku do godz. 10:00.
- INFORMACJE DOTYCZĄCE WYBORU NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY
O wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający zawiadomi Oferentów za pośrednictwem poczty elektronicznej.
- DODATKOWE INFORMACJE
Dodatkowych informacji udziela Weronika Jerczyńska pod numerem telefonu 683835185,683835412 oraz adresem e-mail: sekretariat@zgkim-krosno.pl
- ZAŁĄCZNIKI
Formularz ofertowy