Organizacja pogrzebu (administracja cmentarza)
1) Po załatwieniu formalności z kartą zgonu, zgłoszeniem zgonu w Urzędzie
Stanu Cywilnego oraz wybraniu zakładu pogrzebowego należy zgłosić się
do biura Cmentarza Komunalnego w Krośnie Odrzańskim, znajdującego się w kaplicy cmentarza, czynnego w godzinach od 8ºº do 15ºº od poniedziałku do piątku.
2) Tam zostanie ustalony termin pogrzebu, godzina oraz miejsce pochówku.
3) Po ustaleniu zakresu obsługi pogrzebu przez wybrany zakład pogrzebowy
i Zakład Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Krośnie Odrzańskim oraz dokonaniu opłaty gotówkowej w kasie Zakładu przy ul. Wiejskiej 23 zostanie wystawiona faktura, która będzie podstawą do rozliczenia rodziny z ZUS-em lub KRUS-em.
Ekshumacja.
1) Po uzyskaniu decyzji Państwowego Powiatowego Inspektoratu Sanitarnego
należy zgłosić się do biura Cmentarza Komunalnego w Krośnie Odrzańskim
aby ustalić warunki wykonania ekshumacji.
2) Ekshumacja wykonywana jest w terminie od 16 października do 15 kwietnia
każdego roku.
Rezerwacja.
1) Należy zgłosić się do biura Cmentarza Komunalnego.
2) Tam wybierzemy kwaterę oraz miejsce rezerwacji.
3) Z podanym przez administratora cmentarza numerem rezerwacji należy
udać się do Zakładu Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Krośnie
Odrzańskim, ul. Wiejska 23 w celu dokonania gotówkowej opłaty rezerwacji.
4) Okres rezerwacji wynosi 20 lat lub wielokrotność tego okresu.
5) Nie ma możliwości opłat częściowych i rozkładania na raty.